Sæsonåbning ungdom

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på linkedin
LinkedIn
Del på whatsapp
WhatsApp
Del på print
Print
Ved du hvad ungdomsudvalget laver? Se med her.
Dato :
4. april 2021
klokken :
10:00
Sted :
Sofievej 31

Sæsonåbning for U6 til og med U10

Dato: Første søndag i april

Arrangører: U8 & U9

 

Før: 

 

De 2 ansvarlige årgange står for alt det praktiske før og under arrangement.

Sørg for at de ansvarlige forældre har nøgle og adgang til klub for borde etc.
Hør ungdomsformanden om hvilken repræsentant for VB som giver en åbningstale på dagen et par uger inden
Forvent 150-200 børn… 200 stk. hvis vejret er godt og dagen falder sammen med påskemandag
De 2 ansvarlige årgange står for alt det praktiske før og under arrangement. 4-6 personer til det praktiske på dagen er passende Inspektør Jan Bay står for indkøb, men I skal aftale med ham, hvornår varerne skal leveres etc. I sender derfor mail til ham på inspektor@vejgaard-bk.dk med indkøbslisten (se længere nede) og aftaler, hvordan I gør med varer.

Aftal med presseansvarlig Gitte Holt om der skal skrives i avisen eller annonceres andre steder. Gitte kan man skrive til på ghj@vejgaard-bk.dk Aftal gerne med Gitte 4 uger inden sæson opstart, om der skal laves noget til avisen.

Indkøbsliste (Erfaringer fra de sidste par år)

  • 10 ltr. Saft (Anbefaler at der indkøbes 10. ltr til at blande op til 40 ltr.)
  • 200 engangsglas
  • 200 paptallerkener
  • 180 røde pølser
  • 20 kyllingepøser
  • 250 brød
  • 3 x 1 Kg ketchup
  • 2 x 300 g sennep
  • 150 stk. Servietter
  • 1 lille net løg
  • 1 rulle affaldssække

 

Der udprintes skilte for hvert af de deltagende hold, så spillerne let kan finde deres hold efter åbningstalen og husk at få flaget, tape eller kegler af vores insepktør til at lukke de pladser foran flagstanden af med fra morgen af.

Under: 

Kl. 09.30: Parkering afspærres med kegler

Kl. 09.55: Hold-skilte fordeles til de respektive trænere. Find en der er klar på at hejse flaget sammen med to børn inden kl. 10.00

Kl. 10.00: Arrangementet starter med åbningstale af VB repræsentant på p-pladsen
Kl. 10.10 Flaget hejses og der uddeles hurra for VB. Husk at gennemgå programmet for resten af dagen

Kl. 10:15: De enkelte hold går på banerne samlet. Programmet herefter kan justeres hvis der er dårligt vejr og trænerne ønsker at afkorte træningen.

Kl. 10:15: Afhængig af vejr opstilles serveringsborde nede foran udgangen af omklædningsrummene eller i cafeteria.

Kl. 10:30: Vand sættes over til pølser, husk separat gryde til kyllingepølser.

Kl. 10:45: Pølser i vandet, husk vandet herefter ikke må koge. Pil 2-3 løg, halver og tilføj i gryden.

Kl. 10:50: Brød i ovn. Saft blandes og hældes op i krus som stilles på bakker som findes i cafeteriet. Det er meget hurtigere

Kl. 11:00: Servering for de tre mindste årgange Kl. 11.15: Servering for de øvrige årgange

Herefter løbende oprydning og affald skal i de store affaldsspande som der står uden for klubbens nordside

Efter: 

Denne plan revideres af de ansvarlige på årgangene og sendes til koordinator på årshjulet Tina N. Birkholm på tinb@vejgaard-bk.dk

Relaterede nyheder

Andre Begivenheder