PRESSEMEDDELELSE – Spar Nord Vejgaard og VB har forlænget samarbejdet til 2020…

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på whatsapp
Del på print
  • Klubben
  • >
  • PRESSEMEDDELELSE – Spar Nord Vejgaard og VB har forlænget samarbejdet til 2020…

VB’s mangeårige samarbejdspartner Spar Nord Vejgaard har valgt at forlænge deres sponsorat for yderligere 3 år, så partnerne nu har “papir” på hinanden til 2020.

Aftalen blev signeret af Afdelingsdirektør Peer Kristensen og Partneransvarlig Søren Gade Svendsen i dag i Spar Nord Vejgaard’s nyrenoverede og flotte afdeling på Hadsundvej.

Vi er helt vildt lykkelige for, at Spar Nord fortsat er med os, udtaler Søren. Vi sætter pris på loyalitet og den udviser Spar Nord os i helt utrolig grad. De har været med os “hele vejen” gennem mange årtier og støtter os ikke bare via en årlig aftale men også med kamp-og eventsponsorater ligesom Fonden har støttet os eksempelvist ifm. opførselse af Trapbunen.
Herudover er de vores bank, så for VB virkede det helt naturligt at forlænge, slutter Søren.

Og næste gang, at Spar Nord og VB gør hinanden selskab er ifm den kommende storkamp mod Superligaens nr. 1 – FC Nordsjælland – hvor Spar Nord har valgt at være kampsponsor og bla. medvirker med konkurrence på dagen, fortæller Søren.

Vi støtter mange klubber og foreninger i bydelen Vejgaard og derfor er det også helt naturligt at forlænge samarbejdet med en af de største – VB – udtaler Peer. VB er næsthøjst rangerende fodboldklub i Aalborg på herresiden og har ydermere en stor- og velfungerende dame-/pige-/drenge afdeling, så det vil vi naturligvis gerne medvirke til at støtte, fortsætter Peer. Og så fungerer samarbejdet virkeligt godt og der er opbygget gode relationer mellem parterne, slutter Peer.

For yderligere oplysninger kontaktes Afdelingsdirektør Peer Kristensen på mail pek@sparnord.dk, tlf. 9630 3320 og/eller Partneransvarlig Søren Gade Svendsen på mail sgs@vejgaard-bk.dk, tlf. 2370 8828.

{CAPTION}

Anbefalede nyheder fra Klubben

Kommende begivenheder

Vejgaard – Kjellerup
31. oktober 2020
Danmarksserien
Sted: Soffy Road, Sofievej 31
Vejgaard – Gundersted IF
1. november 2020
Jyllandsserien
Sted: Soffy Road, Sofievej 31
10. november 2020

Ordinær Generalforsamling

Juletræs salg starter
29. november 2020
Det traditionelle juletræs salg starter
Standerhejsning
30. januar 2021
Sæsonen 2021 åbnes officielt.
Sæsonåbning ungdom
4. april 2021