Hjemmekampe - 3.Division

Billetter
Vi ønsker at byde dig velkommen til vores stadion og takker for din interesse i at deltage i vores førsteholdskampe. For at sikre, at du har den bedst mulige oplevelse, vil vi gerne informere dig om vores billetpriser og betingelser.

Billetsalg
Billetter til vores kampe kan købes ved indgangen til stadion på selve kampdagen. For at imødekomme dine behov åbner dørene til stadion 90 minutter før kampstart.

Priskategorier: Vi tilbyder forskellige priskategorier for vores billetter. Nedenfor finder du prisoversigten for vores førsteholdskampe. Bemærk, at ved særlige begivenheder kan der forekomme ændringer i priserne, og vi tager forbehold for eventuelle justeringer.

• Voksne: kr. 50
  • Børn: kr. 25
  • Medlemmer: Gratis (ved fremvisning af gyldigt medlemskort, som findes i DBU's fodboldapp)

Stadion information
Vores hjemmebane, Spar Nord Arena, er beliggende på adressen Sofievej 31, 9000 Aalborg. Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores smukke og hyggelige omgivelser.

Når du kommer på stadion gælder vores ordensreglement. Kommercielle aktiviteter af en hver art til kampene kræver aftale med Vejgaard Boldklub

Bil og parkering
Vi tilbyder parkeringsmuligheder ved klubhuset, men da antallet af pladser er begrænset, opfordrer vi dig til at ankomme i god tid for at sikre dig en parkeringsplads.

Mad og drikke
For at gøre din stadionoplevelse endnu mere fornøjelig, opfordrer vi dig til at besøge vores Udebar, hvor du kan nyde et udvalg af mad og drikke. Vi er især kendt for vores velsmagende grillpølser, som serveres med et smil og en positiv energi af vores mange dedikerede frivillige i klubben.

Vi ser frem til at byde dig velkommen til vores kampe og ønsker dig en uforglemmelig oplevelse på Spar Nord Arena.