VB i 100 år

Udvalgt, samlet og redigeret af Lars Thomsen

VB har eksisteret siden 22. november 1925!

Så om et par år fylder Vejgaard Boldspilklub 100 år, og det har vi tænkt os at fejre på forskellig vis!

Men allerede nu påbegynder vi en ganske særlig nedtælling frem mod jubilæumsåret. Hver måned vil vi forsøge at tegne et portræt af vores gamle klub via historier om de helt særlige kampe og aktiviteter, som vores klub har været involveret i, og om de helt store personligheder, der har tegnet vores klub. Krydret med en række af de små nichehistorier, som også er med til at tegne billedet af vores næsten 100-årige klub, samt en masse billeder gravet frem fra arkiverne.

Læs allerede nu de første artikler under forskellige afsnit i 100-års-sektionen her på hjemmesiden, og glæd jer til mange flere fede historier om vores klub henover de kommende måneder…