Ungdomsudvalg

62% af VB's ca. 700 aktive medlemmer er under 18 år.

De ca. 450 piger og drenge spreder sig på alt fra tumle- og 3M-bold, hvor bolden og legen er vigtigere end afleveringer og mål, via 5M- og 8M-bold med fokus på kammeratskab i kampe og ved træning, stævner, turneringer og sociale aktiviteter, og fra 13-14 års alderen hvor man breder sig ud på 11-mandsbaner i DBU-turneringer med tabeller, op- og nedrykninger og mere fokus på træning og spil end i de yngre rækker.
Og VB har hold i alle rækker fra U6 til U19!

Det er hvad VB's ungdomsudvalg roder med!

Det kræver tonsvis af forældrehjælp, uhæmmet meget koordineringsarbejde plus mere end en smule praktiske sager med at skaffe og håndtere udstyr, organisere tilmeldinger af hold og indrapportere resultater mv.

UU står også for ansættelse af trænere til de 12-13 årige og opefter.

Klik her for at se aktuelle stillinger

For yderligere om UU og VB's børn og unge – kontakt Ungdomsformand Lars Hummelshøj

Tel 51302222 el. VBdrenge2006@gmail.com