Salg af fyrværkeri

Hvert år mellem jul og nytår sælger vi fyrværkeri fra klubhuset på Sofievej. Som regel med start den 27. december kl. 12.00, og altid med sidste chance den 31. december kl. 15.00.

Vi forhandler et stort sortiment kvalitetsfyrværkeri fra Royal Fireworks. Fra midt i december kan krudtet forudbestilles via vores hjemmeside, for senere afhentning i klubhuset.

Vi håber alle vores medlemmer vil købe sit krudt hos os, og byder alle som gerne vil støtte klubben indenfor mellem jul og nytår til en kop kaffe og en småkage eller slik, og forhåbentlig køb af fyrværkeri til markeringen af årets sidste dag.

Fyrværkerisalget er båret af klubbens frivillige hjælpere, som på tværs af afdelinger og udvalg fordeler vagterne, så vi kan betjene vores mange fyrværkerikunder mellem jul og nytår. Kontaktinformationer for den/de ansvarlige for fyrværkerisalget fremgår herunder.