Divisionsforeningen på besøg i VB

11. januar 2024 kl. 18:04

Thomas Christensen, Divisionsforeningens præsident, som samtidig også er næstformand i DBUs bestyrelse, var her til eftermiddag på besøg i VB, hvor han mødtes med Steen Bukdahl og Søren Andersen fra FU.

Formålet med klubbesøget var fra Divisionsforeningens side at få en dialog med vores ledelse om aktiviteterne i dansk fodbold i øjeblikket og prioriteterne fremadrettet. På mødet fik Bukdahl og Søren A. en orientering om både de helt store linier i dansk fodbold, med internationale tendenser og hvad der rører sig internt i Divisionsforeningsregi, men også mere nære ting var på bordet, såsom fokus på 2. og 3.Division, den kommende nye TV-aftale m.v. Og så havde Thomas Christensen også en række input direkte til os i klubben, af både organisatorisk og økonomisk karakter.

VB siger mange tak for besøget og tak for et par inspirerende timer, som gav nyttig viden til det videre arbejde i VB.