Hjertestarter på VB

30. januar 2024 kl. 11:01

Foranlediget af en succeshistorie i sidste uge fra det virkelige fodboldliv, ganske vist i den anden ende af landet, hvor nogle unge medlemmer sprintede afsted efter en hjertestarter til en ældre spiller, der var faldet om i hallen under indendørstræning, ja så er dagens billede af VBs hjertestarter!

Hjertestarteren hænger lige ved hoveddøren ind til klubhuset og hvis ikke det allerede er paratviden hos alle vores spillere, trænere/ledere, forældre m.fl. så bør det så absolut være det. Derfor dette lille opslag, som ikke er en nyhed, men snarere en reminder! Hjertestarteren kan redde liv, og sammen med opkald til 1-1-2 hvor de kan guide i brugen af hjertestarteren, er vi bedre stillet hvis uheldet skulle være ude - på eller for dens sags skyld i området omkring vores anlæg.