Julehilsen fra VB

23. december 2023 kl. 10:57

Juleaften venter lige rundt om hjørnet, gaverne er (forhåbentlig) ved at være købt og forberedelserne til julemiddagen er måske så småt ved at gå igang. Det er blevet tid til at hellige os familien og vores forskellige traditioner henover de kommende juledage.

I vores klub puster vi også ud i nogle dage. Julekalenderne og juletræerne er solgt, og for nogle dage skubber vi træningstider og budgetter og udvalgsmøder, og hvad der nu ellers fylder i dagligdagen i klubben, i baggrunden - for nu er det jul.

Fra alle os i det nyvalgte FU skal der lyde et stort og varmt ønske om en rigtig glædelig jul til alle vores medlemmer, og til alle som på den ene eller anden måde har vores klub i hjertet.

Nyd juledagene, og så håber vi ellers at se rigtig mange af jer igen i klubhuset fra onsdag den 27. december og frem til 31. december, hvor en lang række af vores fantastiske frivillige hjælpere står klar til gøre os alle sammen godt klædt på til nytårsfejringen.

Glædelig jul.