TV Fritid ser tilbage på 1. holdets succes

J Ørnsholt
13. december 2022 kl. 13:49

Den non-kommercielle lokale TV station TV FRITID følger løbende VB og har i 2022 dækket stort set alle hjemmekampe med 1. holdet.

Nu har kanalen udsendt første episode af #ViErVejgaard; en serie der ser tilbage på året, der snart er gået — og her sættes lyset på VBs førstehold.

TV Fritid-redaktør Søren Bruun Jensen siger: "Vi er jo en public service kanal, der lever og ånder for at støtte sammenholdet og foreningerne i lokalområdet, så derfor er det oplagt for os at være med og dække det, når en breddeklub i Aalborg som VB banker på til at spille på divisionsniveau". Og han uddyber: "Det er vores klare fornemmelse, at mange i bydelen Vejgaard – ja i hele Aalborg – vil nyde, at de hvid-blå amatører fra Soffy Road har succes uden at 'lege en pengeklub'."

VB er taknemmelige for den store attention fra TV Fritid, og vi glæder os til sammen at formidle flere succes'er i det kommende år — også med andre end klubbens førstehold i hovedrollen.