Standerhejsning 2024 - en VB-dag i fællesskabets tegn

05. januar 2024 kl. 13:01

Et kig ud af vinduet i disse dage, fører måske ikke ligefrem tankerne hen på sæsonstart og fodboldkampe, men ikke desto mindre går vi i kulisserne og gør klar til en ny sæson. For pludselig melder foråret sig, solen og varmen kan mærkes, udebaren åbner igen og spillere i alle aldre myldrer rundt på vores dejlige anlæg. Alle dage i ugen. Alt det vi længes efter på denne tid af året.

Standerhejsningen er en lang og flot tradition i VB, som er med til at afkorte ventetiden, eller i hvert fald med til at bekræfte dét vi går og længes efter, og spørger os selv om. Hvor står vi rent fodboldmæssigt i det nye år? Rykker holdene op, eller ned i år? Kommer der mon nye spillere i år? Og hvordan med de gamle, er der nogle spillere som slår igennem i det nye år?

Standerhejsningen afholdes i år:

Lørdag den 20. januar 2024 kl. 13.00

hvor vi gerne vil invitere alle vores spillere og trænere/holdledere/koordinatorer fra U13 til senior, både drenge og piger, herrer og damer, samt ikke mindst alle vores mange frivillige hjælpere - uanset hvilke(n) aktivitet de hjælper til ved. Det vil også glæde os at se en masse venner af klubben denne lørdag.

Mød op kl. 13.00, hør nogle få men velvalgte ord fra det nyvalgte FU, og se flaget gå til tops til sæson nr. 99 i Vejgaard Boldspilklub.

Uanset om du herefter springer på en omgang træning eller løbetur, eller om du rykker direkte ind i klubhuset, så er klubben traditionen tro vært ved varm suppe og/eller pølser m/brød til alle fremmødte. For at vi kan få en nogenlunde pejling på, hvor mange som dukker op, opretter vi en begivenhed på Facebook, som vi håber I vil tilmelde jer. Så skal vi nok sørge for, at der er nok til alle.

VB-sæson nr. 99 venter på at blive taget i brug - kom på VB lørdag eftermiddag den 20. januar 2024 og lad os hylde klubben, frivilligheden og fællesskabet i vores dejlige klub.