Menu

JM-finale venter forude

image
21. juni 2026 kl. 10:00
Vores seje U15-piger er klar til Jysk Mesterskabsfinale – for anden gang!

Holdet, som består af dygtige piger født i 2011 og 2012, har endnu en gang kæmpet sig hele vejen til finalen. En fantastisk præstation, der er resultatet af masser af hårdt arbejde, sammenhold og dedikation fra både spillerne og træner Maria Hjertensgaard Rasmussen.

Onsdag aften ventede en nervepirrende semifinale på udebane mod VSK Aarhus. Efter 0-0 i ordinær spilletid skulle det hele afgøres i en dramatisk straffesparkskonkurrence. Her viste pigerne iskolde nerver og scorede på alle 5 spark, mens VSK brændte ét. Finalebilletten var hjemme!

Nu venter de ubesejrede piger fra fynske BM/TPI i finalen, som spilles på tirsdag 23. juni kl. 19.00 på neutral bane, Grønløkke Stadion i Tranbjerg ved Århus. Vi glæder os til at følge pigerne i jagten på den store pokal.

Kæmpe tillykke til hele holdet – og held og lykke i finalen. Hele Vejgaard hepper på jer! Samtidig skal der lyde en tak til trøjesponsorerne, Spar Nord Vejgaard og IT Konsulent Martin Hede, for støtten til VB.

Har du iøvrigt en pige født i 2010, 2011 eller 2012, som elsker fællesskab, udvikling og gode oplevelser? Så kom med på rejsen! Næste sæson venter U17 - Liga 2, og vi har altid plads til nye holdkammerater og veninder. Smid en besked til gruppens kontaktperson, Jan Frost Sørensen - enten på Jans Messenger, eller på mailadressen janfrost@outlook.dk, eller på Jans mobil 61305453.

Luk