Carsten Bleis Nielsen er død

22. januar 2024 kl. 10:20

Det er med stor sorg, at vi her til morgen har modtaget besked om, at Carsten Bleis Nielsen er død. Carsten gik bort igår aftes efter længere tids sygdom, 76 år gammel.

Med Carstens død har vi i klubben mistet en af VBs store personligheder gennem rigtig mange år, en god kammerat, og en person som både på og udenfor banen har gjort en kæmpe forskel for VB. "Nielsen" var ikke alene højt respekteret i vores egne rækker, men nød også stor respekt hos vores konkurrenter og kolleger i de øvrige klubber i byen.

Sidste år var vi her på redaktionen forbi Carsten og Laila i huset i Hals, for at lave dette portræt til hjemmesiden:

Artiklen fortæller om rigtig mange af de aftryk, som Carsten har sat i vores klub. Uden på nogen måde at have alle ting med. Så stor en frivillig indsats har “Nielsen” nemlig lagt i vores klub!

I denne svære stund sender vi vores dybeste kondolencer, tanker og medfølelse til Carstens nærmeste.

Carsten vil blive mindet i forbindelse med turneringsstarten senere på foråret.

Æret være Carsten Bleis Nielsens minde.