Opsamling på generalforsamlingen

12. december 2023 kl. 10:57

På den ordinære generalforsamling tirsdag den 14. november blev der uddelt en række af klubbens hædersbevisninger, nemlig 2023-modtagerne af:

Årets Leder i Ungdomsafdelingen: Mads Sørensen
Kammeratskabspokalen: Mathilde Kjærsgaard Nielsen.
Årets Spiller i VB: Jonas Højgaard
Årets Træner i VB: Mads Lundorf Rasmussen
Velfærdspokalen: René “Kongen” Nielsen
Svend Aaens Mindepokal: Anders Jakobsen
Årets Leder i VB: Jørgen Dissing

Udover hyldesten på selve generalforsamlingen, er det også vigtigt for os at give opmærksomhed og hyldest på vores sociale medier til de spillere, trænere og ledere, som modtager anerkendelse for en stor indsats for vores klub. Se omtalerne af ovennævnte pokalmodtagere på klubbens officielle Facebook- og Instagram-sider.

I VB er der jo ingen som hæver en høj løn, så et skulderklap og lidt individuel opmærksomhed er en bevidst måde for os som klub at give en lille smule tilbage. Også hér skal der lyde et stort tillykke til alle ovennævnte VB’ere - og husk så lige, at der er mange flere personer som yder en kæmpe indsats for klubben. Næste gang du møder en af dem, så giv dem hånden og anerkend indsatsen!

Modtagerne af pokalerne er, som nævnt i omtalerne, alle udvalgt af det nu afgåede FU, og generalforsamlingen var sidste officielle opgave for Jørgen Dissing & Co. Herefter manglede kun referatet fra den ganske velbesøgte ordinære generalforsamling og dét foreligger nu. Referatet er lagt op under FU-dokumenter på FUs afsnit på hjemmesiden:

Det nyvalgte FU sætter retning og dagsorden herfra, og henover de næste uger vil der komme forskelligt nyt fra vores nye ledelse.

Foto: Jens Ørnsholt