VB i 100 år - 1200 kampe for VB, og 15 år i bestyrelsen

03. august 2023 kl. 06:31

Hvis der er én ting, som ret hurtigt stod lysende klart i arbejdet med vores historiefortælling, som nedtælling frem mod 100-års jubilæet i 2025, så er det hvor mange personer der gennem årene har taget på sig, at bære vores klub videre. Hundredevis af navne dukker op i fortællingerne. Nogle har været meget intensivt og markant i vores klub i forholdsvis få år. Andre knap så intensivt, men til gengæld over mange år, eller sågar over flere årtier. Rigtig mange VB’ere, som på forskellig vis fortjener omtale.

Men selv om vi har startet vores nedtælling i rigtig god tid inden jubilæet, så er der kun plads til at omtale et begrænset antal af disse, i hvert fald i detaljer. Og derfor er “begrænsningens kunst” endt med, at vores æresmedlemmer får pladsen og omtalen. Og så lige tre andre personer, som har skilt sig ud. Én af disse tre er Carsten Bleis Nielsen - klubbens kamprekordholder, som ikke alene har gjort en forskel på banen, men så sandelig også på lederfronten.

Kom her tæt på “Nielsen”, der på mange fronter har sat sit tydelige aftryk på vores klub.