Trænere/assistenter til VBs Dameafdeling søges!

15. december 2023 kl. 14:22

Hos Vejgaard Boldspilklub ønsker vi at gå forrest inden for kvindefodbold og udviklingen heraf. Vi forsøger at skabe et attraktivt klubmiljø med plads til alle, og det har du chancen for at blive en del af.

Som træner i VB får du en masse oplevelser, ansvar og fodboldfaglig sparring. Samtidig bliver du en del af en afdeling med fokus på både det sportslige og sociale. I Vejgaard Boldspilklub går disse to værdier hånd i hånd.

Afdelingen består af to hold i henholdsvis Jyllandsserien og Serie 1. Vi ønsker at udvikle alle spillere, hvorfor begge hold træner samlet to gange om ugen med mulighed for opdeling.

Vi forventer, at du som træner:
• Har lyst til at bidrage til udviklingen af kvindefodbold
• Er engageret i at skabe et sundt og motiverende træningsmiljø
• Vil bidrage til holdets og den enkelte spillers udvikling

Vigtigst af alt søger vi en træner, der dels er drevet af at lære fra sig, dels kan inspirere og motivere afdelingens hold.

Hvis det lyder som noget for dig, så kontakt Laura på mailadressen: dameseniorformand@vejgaard-bk.dk.